torsdag 11 december 2008

11 december

igår blev det mys framför tv;n med johan bonde söker fru och oskyldigt dömd. blev även en hel del gos och bus med hilton. fast att han ibland är så sjukt tråkigt och bara går och sätter sig i ett hörn, så fick jag upp tempot på rackarn.

idag fick sova ut och sen begav jag mig till skolan. på samhällskunskapen såg vi dead man walking, och fifasen vad jag inte kan sitta still, filmen är ap lång (plus att jag redan sett den en gång) och man får typ träsmak i arslet och ryggen blir cp. men det funkar ju det med.

blev sen lunch med jimmy och ida, sen hade vi lars 5 minuter, fick reda på provet och jag fick G, puuh! och sen fick vi sluta, för att vi redan hade gjort provet på görans lektion. så från att frukta denna dag (då den egentligen slutar kvart i 4) fick vi sluta vid 1, gööött!

denna veckan har varit helt otrolig, den ena lektionen efter den andra har blivit inställd, lärare har varit sjuka, saker har blivit klara i förtid, i like it!

så nu sitter jag här och väntar på att johan ska komma hem så vi kan ta lite nya kort och skicka efter till farmor och farfar. (om de nu blir några bra)

Inga kommentarer: