måndag 8 december 2008

8 december

sitter här nu trött som en korv och typ njuter av att jag hoppade av mitt iv val, vilket resultarerar i att jag börjar halv ett på måndagar, så är inte längre så himskans jobbigt att sluta halv 5 då.

igår blev de ju som sagt jobb i några timmar och fick stå helt själv i 2;an vilket till slut blev för mycket med att drickor spilldes ut, mat glömdes osv (hallå typ nybörjare). men just då orkade jag inte bry mig, haha. fick ialf lite hjälp sen och tack för de ;)

åkte sen hem och tjatade till mig att niclas skulle sova hos mig :) och snäll som han är kom han på kvällen och kröp ner hos mig. blev att kolla på csi och lite annat skit, sen slumra jag till.

& ska nu fortsätta min städning och rensa lite till, sen blir det skolan 2 lektioner lars och efter hans lektioner ett prov med honom (står man ut?) idrotten ska också hinnas med där på något hörn.

Inga kommentarer: