måndag 22 december 2008

22 december


Igår innan jobbet åkte mamma och jag och hämtade julklapparna från farmor&farfar på farmors jobb. sen for jag till jobbet och jobbade några timmar (& får tacka kicki för att hon bytte så jag fick sluta vid 5 istället :)

& på jobbet blev det säljar tävling mellan kassorna, 4 kassor och den som sålde mest under en timme vann. det roliga var att det kom typ 45 kunder på en timme (sjuukt lite) så vi stod där och slogs om kunderna och var överglada 'har ni tävling eller?' Kan du slå dig i backen på. haha. Malin vann, fast jag tog mest kunder så båda vann ;D

& efter jobbet var packe snäll och skjutsade ner mig till rece, tack tack :) direkt när jag kom hem hoppade jag på cykeln och cyklade till niclas, där även alex var. satte mig och spelade viva piñata i 6 timmar, haha! nerd på det. vid halv 1 tiden cyklade niclas och jag hem till mig och somnade rätt fort.

& nu på morgonen blev det en lååång cykel runda med johan i motvind. åkte sen hem och gjorde knäck och fudge. & nu sitter jag här och funderar på vad resten av dagen ska innefatta ..

Inga kommentarer: