torsdag 11 december 2008

12 december

igår - johan och jag tog lite kort ute på baksidan (vissa funkade) sen bakade vi kladdkaka och fikade lite. sen kom niclas hit och vi bestämde oss för att åka ut till tornby med hans lillebror. så vi for tid sprang igenom den ena affären till den andra, hittade de flesta julklapparna till dem och sen åkte vi och köpte ett xbox 360 till johan i julklapp :)

sen fick det bli ett stopp på mcdonalds, och jag kände mig på något vis nyttig när jag tog en sallad, haha. efter de åkte vi hem till niclas slog in lite julklappar vi inte hunnit slå in och sen fixade lite.

åkte hem till mig igen, fikade lite till, brände skivor och mixtrade med mina ljusslingor, hade även lite rå damp, 'ande fiiingrar' och typ muslimsk hiphopare, greeeat!

idag - skulle duschat såhär på morgonen, men jag orkar inte bara. lite fett hår hit och dit, whooo cares? haha. ska endå jobba ikväll så vaaafan. så ska klä på mig, sminka mig, slänga i mig lite frukost och försöka plugga lite till provet brott och tjohej som vi har nu på morgonen..

slutar tolv idag så det är skön skönt, ska försöka komma ihåg och köpa hårfärg för niclas har mer utväxt än vad som är tillåtet. haha, sen blir det och jobba några timmar på kvällskvisten, men vad gör det, har endå inget annat för mig ;d

Inga kommentarer: