måndag 8 december 2008

apuh


jo blev ju jobb i några timmar såhär på kvällskvisten. fick sen springaaaaa till bussen, och då menar jag springa, fitusan. en cheese i ena handen och cola i andra, plus en stor jäkla väska på de. så slutade med att kasta colan åt ena hållet och sen öka tempot för att slippa tänka 'snart spiller jag, snart får jag hela colan över mig' och tur att jag slapp de.

men jag hann, flåsa som en dö get och håll på att dö, typ. matchade sen in bussarna exakt så kom hem rätt skapligt. och nu har johan och jag kollat över lite vad vi ska ge farmor och farfar i julklapp. ändrade oss från en almenacka till glas med bilder på oss. lite mer hållbart, lite mer personligt.

& nu ska jag fortsätta se på csi och föna håret, sen försöka plugga lite näthandel. som tur var det inte så mycket man skulle lära in.

Inga kommentarer: