torsdag 4 december 2008

5 december

Jag är en riktig jävla planerare måste alltid veta vad som här näst ska hända, något att se fram emot och planera om. men sen så klart så älskar jag impulsivt! båda blandat är för underbart..

men just nu har jag en jäkla tid fram över då inte ett skit händer, ja förutom att julafton ska firas, men va i helvete händer på nyår? jag måste veta! och räcker inte med ' sånt som märks'.

får väll ta och sätta i gång och ta saken i egna händer, igen. och om ni känner mig så går jag inte ifrån och har fel (jo jag kan erkänna mina fel och brister) men viljan ska igenom. thats is!

om inte annat får jag väll pricka in i min kallender då små resor ska ske och lite annat smått och gott. för kul att sitta och ruttna framför datorn, och göra samma sak om och om igen, no no no. plus att ni kan väll ge min lilla ponk ett till jobb, så vi kan flytta på våra arslen till en egen lägenhet. det skulle ju inte sitta fel.

Inga kommentarer: