torsdag 4 december 2008

4 december


Jo idag blev det skolan och ett tjottahejti liv, men sånt ska ju också komma in i vardagen. & som alltid rätt ska va rätt! no matter what. slapp även sista lektioner då läraren var sjuk, skönt!

åkte sen hem och fick sällskap av älsklingen då han har suttit i flera timmar och läst på om att jorden ska gå under 2012 av en komet. (från andra håll har det även hörts att djävulen kommer till jorden år 2012) så får väll hoppas att djävulen räddar oss från kometen och att vi kan fortsätta leva. jäädra mayafolk som inte kunde fortsätta på sin kalender.

blir cp i huvudet om att lyssna och läsa om sådant där, endå kan man inte låta bli. så vill du bli lika störd och illa mående som jag sök på google, 2012!

åkte ialf till stan sen m. sofia och fredrik, blev en donken idag igen, ajaj ont i magen. sen blev det in och ut i alla affärer och få krupp på allt folk, men det funkar ju det med. hittade ialf en tröja, 711 strumpbyxor och overknee strumpor. och ett par chinos till niclas (HAHAA! hur stl kom fram är för underbar) tack fredrik!

sen var niclas snäll och hämtade mig och fi va folk krockar nu när det är halt och kallt, fi. men nu sitter jag ialf här ensam i min ensamhet och funderar starkt på och gå och lägga mig och försova mig imorgon. nää det skulle ju inte sitta helt fel.

Inga kommentarer: