lördag 6 december 2008

6 december

Jo igår blev det skolan, efter det sprang jag ner på stan i regnet och hämtade ut min julklapp till pappa. och det blev göööör fin! så nu kommer han bli glad.

tog sen bussen till mammas jobb och hjälpte till lite där, sen drog vi till ikano och inhandlade lite julklappar och stor handlade. blev sen hem och göra pizza, gott som satan!

niclas kom sen och hämtade mig, så åkte vi hem till han och grabbarna grus spelade left 4 dead i cirkus 4 timmar. och med en migrän som hette duga fanns inget annat än att sova några skvättar hit och dit. krull och oscar kom även förbi en stund. och sen blev det hem och sova och titta på trekant.

& idag blir det att inhandla än till xbox kontroll och måla den rosa, så vi kan spela tre, haha. och sen blir det att baka pepparkakor om jag får som jag vill. och till kvällen blir det några timmar jobb. men det ska väll orkas med det också.

Inga kommentarer: