söndag 7 december 2008

Storstädat


Jo söndag idag och det betyder att det finns dötid till övers och då kan man passa på att stor städa hela rummet. Niclas lovade att hjälpa till men han föredrog sängen, segbert! men städade ialf samtidigt som jag tittat på 100 avsnitt av Hogan knows best.

och när jag säger storstäda menar jag inte att slänga allt under sängen, nä för idag var jag duktig. Rensade hela rummet (kläder, skit och annat skit) dammsög, torkade golv, rystade mattor, dammade och sorterade. bra gjort Louise!

Så nu kan man inte få ett finare rum, höhö. har dessutom slagit in alla julklappar och det blev en hel del. & nu väntar jag bara på att maten ska bli klar och sen åka och jobba några timmar. och efter de måste jag hem och plugga, och det lockar inte ett dugg..

Inga kommentarer: