måndag 22 december 2008

Erik du är bäst ;)

Louise
E <3
Det var så länge sen vi sågs..
Jag saknar dig varje minut!

Du är så fin på alla sätt och dina ögon så vackra som en solnedgång.
Sedan den första gång jag såg dig har jag känt mig som hemma <3>

Hoppas du har det bra och att jag får ett brev av dig någon gång ..
Just nu denna natt, saknar jag dig så det gör ont.

Du är så fin!

Några låtar som får mig att tänka på dig

Jason Walker - You fill my heart
Edwin Mccain - Could not ask for more
Gavin DeGraw - We belong together
Tyler Hilton - You'll ask for me

Puss, höhö, ses kompis :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

har du en ny nu?

Anonym sa...

Ja lollo vad är det frågan om? :O

Anonym sa...

Ni ser väll att hon har skrivit 'höhö kompis' i slutet?

Louise Helander sa...

Nej, precis jag har ingen ny :) Erik är en vän (& han ville så gärna vara med i min blogg, där det stod erik är bäst;p haha) & texten är från 'ett kärleksbrev'jag fick av honom. haha