onsdag 3 december 2008

it's all about love

Jo fick en för frågan för ett tag sen om vad jag har köpt till Niclas i present och så genom åren.

& jag vi har ju vart tillsammans i mer än tre år, firat födelsedagar, julafton, årsdagar, alla hjärtans dag och allt vad det finns. (sen är ju jag en så otroligt snäll flickvän så spelar ingen roll vad det är för dag, kan råkas dyka upp en present lite då och då) överaskningar är ju alltid bäst!

Men han har bland annat fått mängder med rosor, klocka, armband, halsband (varsitt inristat med varandras namn) parfymer, ett trä hjärta med våra ord 'kärlek i all evighets evighet', mängdvis med kläder, presentkort, rockband, tatuering, mobil påfyllning, glas med bilder på oss, gosedjur, roliga små saker, kort, solglasögon, bensin osv osv osv. minns fan inte haha.

men endel saker är ju klassiker och så grymt tråkiga. men så svårt att komma på något riktigt bra jämt. (men i år, har jag de perfekta julklapparna till honom) allt är sådär typiskt honom. och fast att jag inte kan ge honom de två saker han vill ha mest så kommer det här funka nästan lika bra, bara nästan ;) men endå perfekt!

Inga kommentarer: