söndag 7 december 2008

skit


Jag tar kol på något snart. Har en miljard virus på datorn, allt segar, rutor som ploppar upp hit och dit. och jag är livrädd att alla bilder, spel, filmer ska försvinna från datorn.

oh yes jag vet att jag måste lämna in datorn, och bara att lämna in en laddare tog sissodär 2 månader och det var inge vidare, då man var helt handikappad. och nu när datorn ska lämnas in lär ta 2 år plus att allt försvinner.

vilket betyder att jag måste köpa mig en extern hårddisk. och det är sådant där som är så sjukt jäkla tråkigt att lägga pengarna på, eftersom jag inte kan lita på någon dator just nu i min omgivning att den inte går sönder eller hårddisket och allt inte försvinner.

och om man känner mig så ska allt vara fint, och jag har ju hittat min rosa fina hårddisk men den är det typ bara 160 GB i och kostar runt 700:- sen finns det andra i samma pris grupp men som är fula och finns typ 1000 GB i. men får väll försöka hitta något gömställe jag kan köpa den fula klumpiga saken. hmm .. ilandsproblem nummer 1

Inga kommentarer: