onsdag 3 december 2008

3 december

Efterskolan blev det att åka hem och mysa med Niclas framför filmen trekant (såg bara halva filmen sen orkade jag inte titta mer) haha. sofias filmtips ;) får väll ge den en chans någon annan dag då jag har allt för lite att göra.

och efter ett tag upptäckte jag att det spelar ingen roll hur många choklad kalendrar jag har, luckorna hjälper mig inte att hålla reda på dagarna eftersom det av någon konstig anledning har öppnats till att det snart är jul om bara några dagar, haha. (tur kanske att bara en av alla är det god choklad i) de andra smakar bajs.

fick ialf för oss att åka till mcdonald's och tjocka oss med mat. fifan har aldrig blivit så mätt i hela mitt liv. & emmentaliehjärtan smakar skit! uäääk. (alldeles för mycket pommes med för den delen) dubbelt upp eftersom det hjälper att klaga/ge kritik. rätt ska vara rätt!

& nu har jag precis suttit och skrivit två A4 papper om ett brott och haft med vartenda ord som skulle vara med. jobbigt! men nu blir det ialf oskyldigt dömd och hoppas på att det börjar snöa i natt så niclas får sig lite pengar, haha.

Inga kommentarer: