måndag 29 december 2008

29 december

Igår på jobbet gick timmarna segare än segast. man ville göra så mycket för att tiden skulle gå, men icke, fanns typ inget att göra. haha. & yes det finns folk till allt. goooosh. fick även en hårt jävla hamburgare bröd rakt på hakan, tack malin ;P haha.

mamma kom sen och hämtade mig, skjutsade mig till niclas. där ocke och alex var. & det enda alla tjatade om var mat mat mat. jag föredrog sängen :) somnade rätt skönt.

på morgonen gjorde jag mig lite frukost, gick hem duschade, tvättade och strykte. & nu hoppas man på att niclas och alex ska vakna så vi kan åka och fixa lite :)

& nu är det typ äntligen bestämt vad som händer på nyår, har blivit ändringar hela tiden. men nu vet man vart det börjar ialf, sen kan det få sluta vart fasen de vill ;) det är logiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Hälsningar
Håkan Gäfvert