tisdag 16 december 2008

Tisdag

Jo hade typ lektion i 10 minuter? resten av lektionen blev att göra hattar av mitt block och sitta och prata om allt och ingenting. och försöka få niclas att svara (ida på hemtelefonen och jag till mobilen) funkade skit..

tog sen en vända in till stan med ida&ida. slutade med att vi hamnade på mcdonalds, förvånade? sen gick jag och ida på stan, fixade paketen till paketspelet på fredag. och sen lite annat skit.

tog sen bussen hem till niclas och albert, drack lite chocomilk och försökte fixa lite. men de var så tråkiga, satt bara och spelade tvspel. så jag satte på mig mina ajaj skor och vandrade hem, kallt och jääkligt långt. nu sitter jag här ingosad i täcket och tittar på tv.

borde kanske plugga till provet tills imorgon. sista provet på detta året. skööööni!

Inga kommentarer: