onsdag 10 december 2008

morr!

Jag blir så jäkla sur på mig själv, jag vill träna jag vill springa jag vill simma. ja helt enkelt bara röra på mig. och gymet har jag försökt med men tröttnar så jäkla lätt på saker, speciellt när inget händer.

& nej jag vill inte bli pinnsmal. jag vill ha lite fett här och där, men säger inte nej till att ta bort lite på låren och magen. skulle bli peeerfekt. & vikten och allt skiter jag fullständigt i, vad har det för betydelse? lite bättre kondition sen är jag glad.

plus att jag är fett sugen på att köpa en 'crosstrainer', springband eller en annan maskin jag hitta. lixom använda någon gång om dagen (inte stenhårt) utan typ under tiden man tittar på tv, inte har någonting att göra.

(jo får nog be pappa hitta en bra åt mig) & känner ni mig ska de va på direkten, haha.

Inga kommentarer: