måndag 15 december 2008

15 december

Jo idag började jag skolan halv 1 som vanligt på måndagar, sköönt som tusan. Niclas sov här så blev frukost på sängen som vanligt, mis. (ja självklart är det jag som bär in allt och gör iordning)

hade sen 'lektion' i några minuter och betygsprat. "Du får sorgligt nog ett G Louise, vet att du har bättre kapacitet och synd att du inte använder den, du är dålig på att räkna, men bättre om du pluggar, du går upp och ner."

" Oh du lilla gubben, jag har jäkligt lätt för mig, men med dina metoder förstår jag ingenting, jimmy är mycket bättre han kör med realistiska saker och jag kan om jag bara vill, om jag har rätt lärare!" puuuuh!

du är också jävligt dålig på att räkna, det finns miniräknare/dator för helvete!

sket sen i allt som hette idrott (nä orkade faktiskt inte vänta i två timmar på att ha idrott) så gick lite på stan och försökte hitta någon julklapp till skrutten moa, men lyckades inte så bra. fick lite sällskap av sofia, gick förbi plaza, köpte tandkräm&tandborste, godis och sen fick jag ta en vända till och köpa ost, haha. (sofia var sen tvungen att åka hem och göra pip!) hahaha. så jag åkte hem till niclas och gjorde pizza och fixade lite. blev sen att gå ut och kasta snöbollar, haha..

Inga kommentarer: