fredag 19 december 2008

20 december

(jo jag tycker då det, mina sommar bilder passar in)


Igår blev det ju som sagt julklappsspelet m. Ida C, Ida L, Malin, Bea, Sofia, Jenny och Emelie (tror inte jag glömde någon ;O) och det var ett jäkla skrikande, kastande, skrattande och allt var det var, hahaha. & jag hade till slut allt jag ville ha, sen snådde alla, alla sakerna. så jag fick ingenting! jag var den enda, och jag brukar alltid få mest. HAHA

men va fan gör det, jag sura inte över det ;p nä inte. sen blev det lite prat om allt mellan himmel och jord. sen åkte den ena efter den andra och då trippa istället den ena killen efter den andra in (jimmy, alex, niclas, oscar, krull) så ensam blev jag inte.

tills ögonen höll på att slockna, då skjutsade jag iväg de små pojkarna och jag somnade i huset helt själv :D stooooolt som tupppppen!



& nu är jag trött som en korv och ska snart åka och jobba, närmare exakt om 30 minuter ska jag vara färdig och klar och göra någonting, och snäll som min mamma är skjutsar hon mig så jag slipper gå upp sjuukt mycket tidigare. blir ialf att jobba 9-17 och sen hem duscha och sätta på mig mjukiskläder och dra och spela mitt viva piñata hos niclas ;)

Inga kommentarer: