tisdag 16 december 2008

Ansiktsmask

Yes, just nu sitter jag här efter en lång och härlig dusch med en ansiktsmask. hääärligt, fast den var jäkligt kletig att ta på, men det funkar ju det också..

jag ska bli nyttigare och sundare. (haha) ansiktsmask en gång i veckan (egen gjorda) springa 2-3 gånger i veckan med lillebror (började idag, huuuj) plus en jävla massa spring upp och ner för trappor och spurter. och miljarder med armhävningar, situps och boxningsgrejer.

ska sluta äta så himskans mycket bröd (hjälp!), inte äta godis vareviga dag, och dra ner på choklad, oboy osv..

nej, jag ska inte sluta med allt på en gång, ska börja lugnt och så vart de leder. och äta en ordentlig frukost (vilket alla tjatar om att de mår så himla bra av) så jag testar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godis är underskattat, är som lyckligast när jag börjar dagen med en cola o en choklad kaka^^

Louise Helander sa...

HAHA, så sant så sant. men det är inte nyttigt :)