fredag 26 december 2008

wej

Ajuste får ju inte glömma att det är exakt 6 månader kvar till min födelsedag, haha! fast behöver ju inte tänka mer på det, för då går tiden så sakta tills jag får mitt körkort, min rosa bil, mitt egna hem, 18 års fest och allt sådant där som hör till..

nää precis, jag längtar inte till krogen och att få komma in lagligt, nix. finns bättre saker att slösa pengarna på. föredrar hemmafester, ohjäs.


men nu ska jag tända mitt ljus som brinner i 270 timmar, det är stooooort&hööögt. och försöka komma på hur man beställer en buss till ullared, eller bokar platser till mig och sofia, ska ni med på en roadtrip? ;)

justja, var på ikano med alex och niclas idag. köpte två par street skooor, skiiit snygga. ett par röda och ett par höga svarta m. turkost på, mhm! sen en rosa tröja, leggings och mjukisbyxor + parfym. (de var inte så glada på mig att stå i milslånga köer i varenda affär) haah.

& på tal om annat kanske jag inte kommer kunna skriva på ett tag eftersom min dator stänger av sig själv när den känner fört, så måste lämna in dator jäveln igen. och om niclas är snäll så tar jag en av hans datorer (jag har faktiskt betalat laddare till den ena, så den tar jag!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan du veta att du föredrar hemmafester när du aldrig varit ute på krogen ? :s
Ibland kan man undra vad du babblar om asså...

Louise Helander sa...

anonym mhm najs :)
då ställer jag frågan hur kan du veta vad jag har och inte har gjort? precis..

Anonym sa...

Därför att jag vet att det enda du gör är att är med din pojkvän och om du nu går på hemmafester så är det med honom och hans kompisar.. och du är alldels för liten för att komma in på krogen...

Louise Helander sa...

va bra att du håller reda på mig :)och lägger ner så mycket tid på att veta vad jag gör och inte gör. i like it.

Anonym sa...

Ditt liv är ju rätt så enformigt så är inte så svårt att hålla reda på det.

Louise Helander sa...

guuud vilken tur du har som inte behöver vara jag då :) njut!