måndag 8 december 2008

9 december

fiifasen vad det tog i att gå upp i morse, asså värre än vanligt. kände mig som en zombie ggr 2. sitter här och försöker ta på mig leggings och ögonlocken hänger fortfarande nere vid knäna, så resultatet har än så länge blivit snea leggings.

allt detta kan bero på att jag gick och la mig så sent i söndags och jag har ju mina sömnvanor. 8 timmar varje natt, någon halv timme hit och dit. skiter de sig, får dagen efter ta skiten. som idag..

nu ångrar ni er alla va, som inte går och lägger sig runt 10-11 och får en perfekt sömn. (okej man är trött när man vaknar, men när man gått upp blir man pigg) just dee ..

skola idag, göran prov och bodil lektion. sen ska jag leka med sofia en stund, för hon hade massa plugg, fast lite tid har hon allt över till mig. träffade henne iofs lite igår, sådär 3 minuter på ryds bussen, hahaha :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hur gör du så bilderna blir sådär?

Louise Helander sa...

jag använder mig av ramar i ps :)

Anonym sa...

photoshop? jag har inte de :/

Louise Helander sa...

okej, men du kan ju ladda ner det gratis :)