måndag 1 december 2008

2 december

Jo började ju halv 1 igår, hann med att stryka, tvätta och städa rummet, gött!!

och sen tjata Ida in mig till stan tidigare än beräknat, haha. så hon gick och tog hål i örat, ajaj. men har ju själv tagit itu med de där och det gör ju inte ont, men smällen asså, usch! och jag fixade min julklapp till pappa, kommer bli suveränt :)

sen blev de lektioner och prov och fifan för vissa asså, jag dööör. överdrivet! efter de ringde gabbie och frågade om jag kunde jobba och visst kan jag de, blev ett stopp på stångebros gatukök med mamma och johan och sen lämnade mamma mig på jobbet.

& tiden gick fortare än någonsin igår också, fast att vissa var på pissigt humör och hade mer än gärna velat sätta upp en lapp på dörren, Gå in på egen risk, maten tar mer än 20 min och det kan förekomma både de ena och det andra i maten! hahaha. men riktigt så kul fick vi inte ha.

plus att det är grymt irriterande när det är tre stycken på jobbet som heter Louise och alla jobbar samtidigt med tre andra, Louise, Louise, Louise gör de, kan du göra de, Louise JAAA ? inte du, nähä.. HAHA

Inga kommentarer: