söndag 14 december 2008

14 december

Igår blev det jobb några timmar, tiden gick sjukt fort, beror nog mest på att det var ruggit bra folk igår som jobbade. & det gör ju allt. fick sen springa till bussen, men snäll som han var behövde jag inte springa hela vägen, utan bara halva för han stannade mitt i vägen, tack!

åkte hem bytte om lite fort, sen cyklade jag till niclas (kallt&halt!) men kom ialf fram. och då hade de klätt granen. sen blev de oxfilé och fika, gött. blev lite tv sen slockna jag rätt fort.

Idag skulle följt med till ikano men orkade verkligen inte, så cyklade hem. tittade på harry potter med johan. och så har jag rensat massa trosor, kalsonger och strumpor. behövdes, hatar när saker är utvättade, slitna, och hål i. haha .. (niclas kommer slå mig, men va fan!)

ska fortsätta att stryka och tvätta några högar, sen blir det tacos ikväll med mamma, johan och niclas :) mums!

Inga kommentarer: