söndag 28 december 2008

28 december

Dagarna rullar på och det har hunnits med jobb, spelat helt hysteriskt med jimmy&niclas (fast att man garvar så man tjuter så är det nog roligare om man är flera) haha.

& nu är min dator ialf inlämnad och kommer ta lite mer än två veckor tills jag får tillbaka den (om man lyssnar på vad de säger, och det betyder sissodär ett halvår) yeah great. som tur var så får jag låna niclas bärbara som ser precis lika dan ut som min ;D det sämsta är att jag hatar touchpaden på dessa datorer, och min mus funkar inte i den här, så blir helt cp!

igår blev det att jobba några timmar, sen hem och göra sig iordning, åkte ner till niclas mamma med oscar och niclas, kollade på deras nya orm, äcklig, stor och tjock. den biter dig om du inte tar det försiktigt, naaaaaaajs. så den blev det inget gos med.

tog sen bussen hem till sofia, där de blev tv tittande prat, diskussioner, sciene it och lipz ;) synd bara att man är så fruktansvärt bra på att sjunga, inte. men då har man något att skratta åt och moovseen säger ju allt, haha.

niclas kom sen och hämtade mig och vi kröp ner i sängen, blev massa gos och prat. och du är kärlek,

morgonen blev till att åka till stan med johan, fick min nyårsklännings inhandlad. fast att man blev påhoppad i omklädningsrummet när man stod halvnaken så var hjälpen mer än behövd, haha. hittade lite annat smått och gott också. vet inte om det är jag eller mitt kontokort som gillar det mest, men men.

Nu blir det iallefall jobb i några timmar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är helt hysteriskt som alla pratar om är så kul?

Louise Helander sa...

Det är ett sällskaps spel där du får en massa tvång du måste utföra och charader osv. skit kul :) finns att köpa typ på alla barnaffärer, brio, br osv :)