fredag 19 december 2008

19 december


Jo i förrgår mådde jag skit, svettades som en gris och hade världens huvudvärk, typ pricket över it, först på ett ställe sen hela huvudet, aaaaaaaj. oscar kom och köpte en matta, sen var han snäll och skjutsade mig till niclas, så jag slapp cykla med mina rosa mjukisar och sprängande huvudvärk.

Åkte hem till niclas och tittade på när de gjorde pepparkakshus, sen blev de att skicka teman hit och dit. åkte sen med oscar till ikano vid halv 9 hugget köpte en kabel och sen blev de donken. (ja mitt riktigt nyttiga liv börjar någon gång efter nyår)

somnade reeedigt jäkla gott. (ja förutom att svettas som en gris) miis. vaknade upp på morgonen brevid världens underbaraste. gick upp och gjorde frukost, gjorde iordning oss och åkte in till ikano, med buss, ja det är inte ofta man ser niclas göra de, haha. det första vi gör är att gå in på rum interiör?! köper en stor jäkla lykta och mängder med ljus och skit, (tugnt) så gick och köpte oss ett skåp på ikea och lägga in allt skit i. gick sen in på ikea och köpte massor med glas, ljus och ytterligare mer ljus. (ännu tyngre) tog ett till skåp..

gick runt på ikano, köpte coca cola vanilla :D och sen, blev det donken (igen) och sen vid halv 4 var niclas pappa snäll och hämtade oss. vi hade köpt för mycket saker för att kunna ha med sig på bussen, haha. sådär lagom smarta, men de funkar ju det med.

just det köpte ett xbox spel till mig med, viva piñata, skiit kul. så åkte hem till niclas och spelade de, sen kom albert en stund, skjutsade niclas mamma, sen åkte jag hem fixade lite i mitt rum. sen köpte mamma hem pizza, och sen blev de mis framför tv;n med lillebror och en paradis ask choklad, hah. sen kom niclas och jimmy! till mig, ja äntligen är norge killarna hemma (synd att de blev varslade) men endååååå :) satt ialf och kollade igenom mängder med bilder på min dator och drömde oss bort till sommaren.

Inga kommentarer: